Direktlänk till inlägg 26 maj 2008

måndagar

Av B B - 26 maj 2008 18:28

dom är bra dryga för då har dalton stängt om jag inte minns helt galet, sugen på en snacksbricka med bärs. Det är en rejäl chansning att ta sig ääända dit ifall dom nu har bommat igen för dagen. Får se om jag klarar av oddsen.


Imorgon är en av viktigaste dagarna på många år, förberedd? Jag?? nääää!!! Går inte in på saken närmre men big biznizz iaf inget vanliga menlösa förstår sig på. Förutsätter det bara är såna som läser här så.


Imorgon kommer Turklovern hem från Aiya Napa, undra vad han har dragit på sig för tropiska sjukdomar där nere? Ser fram mot att Ätklubben kommer igång igen samt spela Halo3 förståss. För man kan juh inte BARA ligga å festa man måste faktiskt ha lite social stimulans oxo!


Hemskt mycke Heil på er där ute i sommarvärmen *kyss*

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av B B - 5 augusti 2008 15:06

Well vad ska man säga, tbxs på jobbet och varenda jävel i stan verkar behöva hjälp. Ska bli skönt åka ut på lite bus ikväll, kompis blir dögammal och fyller 24bast - en utmärkt ursäkt till att dricka priiit *hehe*   Armen läker ihop sådär, rätt ballt...

Av B B - 4 augusti 2008 14:29

Lagomt stressigt nu på kneget, var inte alls lyckat att åka på suparturné & göra illa armen men vad fan man lever bara en gång. Vissa lever inte alls så jag får styra upp lite och härja åt dom med! ;P   Annars allt bra, inga bagg i nävret & dunken fu...

Av B B - 31 juli 2008 13:25

Av B B - 31 juli 2008 13:00

En fantastisk tolkning av Skogsturkens äventyr, Sven Wollter eller Persbrandt hade antagligen gett aningen mer tyngd i den här rollen. Dock mycket bra prestation med underbar musik och dom rätta proportionerna.   Da Capo! ...

Av B B - 31 juli 2008 12:47

Ja nån ska göra det oxo när man är borta från kneget.   Jobba är överskattat så jag har cruisat runt lite, tyvärr slet jag sönder ett muskelfäste i armen och har varit enarmad ett tag men nu börjar jag komma tbxs till verkligheten igen.   Lulekalas, ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards