Alla inlägg under mars 2008

Av B B - 12 mars 2008 17:08

ÄNTLIGEN är det helg igen, måste hinna på bolaget och handla lite snygg&tuff sen blir det nog en finare middag innan stan får sitt av denna underbara varelse :)


sista tiden har varit mörkare än vanligt men så blir det när man försöker styra upp massa elände som slagit rot. Fortsätter trenden ett tag till så har väl inte så mycket att säga.


bbl

Av B B - 6 mars 2008 10:47

Ska man slå den här killen måste man tatuera ett lortigt luder MED tatueringar rakt över bröstkorgen.


Självklart är han tysk oxo bara det gör saken ännu värre.


ice ice baby *ding ding ding*

Av B B - 1 mars 2008 11:08

Ringde en envis kärring för ett tag sen och tjatade på mig en praktikant, igår var sista dan för honom och jag bjöd på tårta med grogg så klart! Nu är valpen inte myndig men nån gång ska han ner i alkoholens misär så lika gärna nu än att dra ut på det.


En annan som sprittussade rätt duktigt inatt var jag, inte ofta det händer men jag satte mig ner på krogen och det var ingen succé. Jag ska stå och gapa i baren lr flamsa runt på dansgolvet, sitter jag ner finns risk jag däckar. Undra hur många krogar man kan bli utburen från på en kväll?


Tack och lov är man tillbaks på jobbet igen, det känns SÅ tryggt! :)


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards