Alla inlägg under april 2008

Av B B - 27 april 2008 11:09

Kvällens sämsta raggreplik "Du ser ut som en dyr leksak" fast den gick hem ;P


jaha så sitter man här på jobbet då och önskar livet ur alla som får ligga hemma i tvsoffan och skyffla i sig kebab. Varför vilar samhällets fortsatta existens på just mig och just idag???


Nåja bajs på alla nu jobbar jag vidare *Sura*

Av B B - 26 april 2008 19:20

Min kropp kräver energi i form av pizza och det omedelbums! Hur ska man vara beredd på fortplantning och annat viktigt då man sitter här och är hungrig? Varför ser ingen att jag lider???


Ikväll är 50-50 att man går ut och härjar, sugen men ändå inte - sicket jävla funderande men så är man oxo en riktig kärring och vela hör till *ock ock*


Jag tar en macka medans jag väntar på min räddare i nöden, den hårige turken med flott upp till armbågarna som snart serverar mig en omgång kalorier *muuums*

Av B B - 23 april 2008 10:37

Nä bestämt inte! Det är däremot pollenhelvete som om mina bekymmer jag redan hade inte var nog? Har preeecis löst gåtan hur man rakar biknilinjen utan fula skärsår på skinkorna ja då kommer förståss något annat och plågar en.


Enda glädjeämnet är väl solen och att jag nyligt ropade in Zelda för NES på Tradera *tjiiihooo!*


Nu kaffe i bersån med blodsprängda sönderkliade ögon & snor som klocklod hängandes från kran.


Tack och lov är det trots allt lite lördag ikväll

Av B B - 22 april 2008 13:42

Alltså det är så typiskt, igår hade jag bakat bullar för att bjuda på borderline- & anorexia föreningen men hälften av medlemmarna uteblev och dom andra åt inget.


Tidigare idag satt jag på jobbet och väntade på en kund, han var 2h sen så jag tyckte det var väldigt lämpligt att vägra öppna dörren på lika lång tid. Så arg han blev, men visst lika tålmodig som mig & väntade utanför tills dörren åkte upp.


Nyss kom jag från stan, träffade en klasskompis. Fy sån gammal skata hon hade blivit, tänk att man hängde med den där i högstadiet. Får hoppas det inte kommer ut bland dom man känner!


Nu lallar jag vidare på jobbet och laddar för en intensiv pokermatch ikväll, se mig förlora allt jag äger på ladbrokes. "baglady112" för den som vill hejja på.

...

Av B B - 20 april 2008 14:15

Så var det bevisat att inavel inte gör bra förare

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/motorsport/article2295136.ab


Annars är väl allt upp å ner, måste införa nått sorts belönings/bestraffningssystem för mig själv. Det arbetas nämligen på tok för lite och det har blivit alldeles för mycket nöjen sista tiden!


Inte lär man få några förslag på belöningar och bestraffningar heller? Allt ska man behöva göra själv *humprf*


Nu slår vi knut på tarmen som den gamle bigamisten alltid brukade säga!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards