Alla inlägg under februari 2008

Av B B - 15 februari 2008 13:16

to much love in the air.


tur eller skicklighet vette fan MEN jag äger rätten att håna alla som fördrev gårdagen med massa fjolleri och trams. Själv blåvägrade jag, möttes av onda blickar från smisket som tyckte att uppassning vore på sin plats. Helt resultatlöst, jag ger mig icke!


Idag har extensiella frågor dykt upp, blir störd på min aktivitet där uppe på övervåningen. Sprit och otukt står på schemat ikväll - det ska väl råda bot på alla tankar.


Auf Wiedersehen som Hitler brukar säga!

Av B B - 12 februari 2008 19:23

nu börjar det skita till sig


ännu en sån där påtvingad "högtid" alla hjärtans dag står för dörren och jag ska tvingas att utse EN som får uppvakta mig. Förra året fick jag tre sms på raken då jag körde in från birsta, mess i all vänlighet sådär. Hur som helst borde jag inte läst dom då jag körde eftersom det råkade bli fortkörning rakt genom en poliskontroll. 54 på 50 väg gav 2800:- i böter. Efter överklagan blev det 2000:- å det är lite väl dyrt tycker jag så i år ska det väljas ut offer i tid!


fast helst gör jag som med julafton, midsommar, födelsedagar mm och skiter totalt i att engagera mig. Trams.


Yalla!

Av B B - 10 februari 2008 14:32

jag tycker inte om att höra att jag är "söt"


1. Det stämmer inte till att börja med.

2. Såna ord är reserverade åt mamma att använda, INGEN annan!

3. Om nån faktiskt inbillar sig ordet stämmer blir jag obekvämt smickrad

4.Det är nått oerhört girly över ordet - can´t stand it!

5. Min image som hård & brutal går inte ihop med det adjektivet

5b är det ett adjektiv? oj vad länge sen man gick grundskola...

6. Jag tror instinktivt personen är ute efter min njure lr vill låna pengar.


Nattens olydigheter tvingar mig tbxs i ryggläge. Sayonara 4 now


;P

Av B B - 9 februari 2008 13:10

...som man ändå inte håller!


Av vänskapskretsen så har då ett par gett upp sina krav på sig själv och det suger verklisch. Några jag kommer på direkt:


Fröken A - Lovade att sluta ge ligglöften åt höger och vänster. Prasslar värre än vanligt under det täcket kan jag be att få meddela!


Herr J - Ska renovera klart hemma. Ja just det nu blir det bara mer och mer lister hemma men ska dom verkligen ligga på hög i hallen snart 6v efter ditt mogna uttalande att få lite ordning hemma?


Fröken S - Sluta röka, börja motionera och sluta slösa pengar. Men lol vilken lögn du röker mer än nånsin, vägrade gå med mig in på stan vilket tar 3minuter "för det var för långt" och pengar ska vi inte ens prata om. Shame on you!


Fröken A2 - Skärpa sig på plugget. Och det innebar 3v i danmark med en kille du plockade upp på nätet? Du borde lovat "fixa mer pluggning"


Underbara jag - Sluta vara tidsoptimist, avsluta saker (eller kanske sluta börja PÅ nya projekt hela tiden) och börja värdera min tid dyrt så jag får vara ledig nång gång. Dom som känner mig vet juh hur bra det går.


men det där kändes bra, gick och störde mig lite men nu äré borta *poff*

Av B B - 8 februari 2008 18:58

men äntligen har jag officiellt fått inviga helgen mha tre starköl, ska omedelbums ut och visa upp tårtan på byn.


wish me luck!


btw Jesus turns me ON *tihi*

Av B B - 8 februari 2008 11:05

det är lätt min sjunde kopp för dagen MEN inte blir jag piggare för det! Tänker på nattens inbjudande sms att ta sig till avvan där styrdans och korpulering försiggicks. Polarn rapporterade ihärdigt om presumtiva tillfälliga bekantskaper. Men så plötsligt blev det tyst så jag antar det var nått extra intressant som stal uppmärksamheten.


Torsdagkvällar är en outnyttjad naturresurs, synd den följs av fredag- och lördag-natt. Man ska orka jobba oxo! Varför var papps inte dollarmiljardär och hotellmagnat så man fick ägna sig åt det man var tänkt att göra...


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards